تقدیر از دانش‌آموز برگزیده جشنواره خوارزمی شهرستان نرماشیر

با حضور مسئولان استان و شهرستان نرماشیر از دختر دانش‌آموز که موفق به کسب عنوان برتر ارائه مقاله با موضوع میراث فرهنگی در جشنواره خوارزمی شده بود، تقدیر شد.

به گزارش میراث آریا، با حضور سعید شاهرخی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم، نرماشیر، ریگان، فهرج و گنبکی در مجلس شورای اسلامی، حمید طبسی نژاد فرماندار نرماشیر و جمعی از مسئولان شهرستان از دختر دانش‌آموز که رتبه برتر ارائه مقاله در جشنواره خوارزمی را کسب کرده بود تقدیر و تشکر شد. 

زهرا حسین‌زاده دانش‌آموز پایه نهم مدرسه نمونه دولتی پروین اعتصامی این شهرستان با ارائه مقاله‌ای با موضوع میراث فرهنگی موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره خوارزمی شده بود. 

 حجت‌الاسلام و المسلمین موسی غضنفر آبادی در حاشیه این مراسم گفت: زحمت و تلاش دانش‌آموزان در کنار کار معلمان و مدیران مدارس نتایج دل‌نشینی در بردارد.

 نماینده مردم بم، نرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی در مجلس شورای اسلامی افزود: سعی و تلاش جوانان و نوجوانان آینده‌ای روشن برای ایران خواهد ساخت و اعتماد به شما جوانان وجود داشته و آینده کشور از آن شماست.

 او در پایان بیان کرد: انسان‌های قوی مسیر پیشرفت را با تمام سختی‌ها طی کرده و به سر منزل مقصود و موفقیت شخصی، پیروزی، آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی دست‌خواهند یافت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072401799
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha